al een tijdje niet gebruikt

Dat “spinnendraadje” duidt op een inactieve periode.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op al een tijdje niet gebruikt

  1. Jean du Bois zegt:

    Hoi Harry,
    De plaat vindt oké, alleen bij de geschreven tekst, daar heb ik een andere mening over. Want het spinnendraadje zegt namelijk niets van de functionaliteit van de nylonlijn. De nylonlijn zou bij voorbeeld ook een stootwilg kunnen vasthouden?
    Dus tekstueel zet je ons als kijker op het verkeerde been.

  2. De foto vind ik ook mooi maar het spinnendraad valt niet zo heel erg op.

  3.  P-TER zegt:

    Ik vind het prachtig met dit spinnedraadje,
    het geeft een meerwaarde ! ! !
    Gr.
    P-TER

  4. Erik O, zegt:

    Leuke detail-prent!
    (Met of zonder spinnedraadje…)
    En haarscherp, je voelt zo de struktuur, de materie…

  5. Mascha zegt:

    Wat zijn je details mooi, mooie kleuren ook, helder!

  6. fotomart zegt:

    ’t Is geen weer om uit varen te gaan!
    @ Jean du Bois: Volgens mij is dit het touw van een fender aan een bootreling.

Plaats een reactie