ook een trap

Bernkastel, tussen de wijngaarden. (Dld)

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, reizen, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op ook een trap

  1. fotomart zegt:

    Hier zou de veiligheidsinspectie eens moeten langs komen….
    Toch charment en schilderachtig!

  2.  P-TER zegt:

    Je moet goed kijken waar je trapt !
    Mooie compo ! ! !
    Gr.
    P-TER

  3. Heb je het jaartal van deze wijntrap ??

  4. Caro zegt:

    Leuk een reactie van jou op mijn blog. Jouw blog is ook de moeite. Jij werkt in thema’s af en toe en dat zou ik ook eens moeten doen. Dat is erg goed denk ik. Ik zal je in mijn links zetten want ik kom hier vast terug.

Geef een reactie

