nummer 5

Carcassonne Frankrijk

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, reizen, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op nummer 5

  1. Deze vind ik erg mooi, lekker strak. Misschien nog wat qua bewerking doen zoals contrast enzo…

  2. kris luckermans zegt:

    Voor mij zijn trappen heel fotogeniek; en deze mag er zeker zijn. Trappen geven een grote dimensie en verscheidenheid weer, waardoor we kunnen stellen dat elke trap uniek is. Op mijn scherm ziet het contrast er behoorlijk goed uit. Wat me wel opvalt, is de eigenaardige vorm van elke trede; alsof deze niet vlak of horizontaal zijn. Een te maffe trap dus om op te stappen. Gelukkig verschilt de kleur en type van de stenen onder en boven de trap, zodanig de foto wat meer variatie te geven.

  3.  P-TER zegt:

    Je trapt er maar op los,
    met telkens een verassende mooie hoek.
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

