Help!!

Er is iemand die bezwaar heeft gemaakt tegen een foto van haar op mijn Blog. Ik kan dat billijken en heb hem gewist. Maar!!!!!!!! Als ik bij Google afbeeldingen kijk zie ik de foto nog steeds verschijnen. Hoe krijg ik die eraf? Weet iemand raad? Ik hoop het maar, want anders gaat Google in alle gevallen lopen met mijn foto’s.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in Z.T.. Bookmark de permalink .

2 reacties op Help!!

  1. Ik wou dat ik kon helpen Harry, maar ik ken zelf ook niet goed het Googlesysteem.
    Ik denk echter dat het gewoon een kwestie van tijd is. Google loopt om de zoveel tijd alle sites af en zal spoedig vaststellen dat de foto niet meer bestaat.

  2. Wat Koen zegt kan wel eens waar zijn, maar ik weet niet hoe lang daar overheen gaat. Ik heb namelijk vaak zat eens een foto gevonden via google en wanneer je daar dan op klikt blijkt de afbeelding er niet meer te zijn. Dus ik denk dat het heel erg lang kan duren…

Geef een reactie

