en toch deden alle lampen het…..

In Porcheresse (Ardennen) kwam ik deze situatie tegen. In ons verblijf was er met de stroom niks mis, maar je vraagt je af hoe vaak dat fout gaat . kennelijk gaat het steeds goed want anders zouden ze er wel iets aan doen. Uit mijn jeugd ken ik ook nog wel de bovengrondse leidingen, maar dat is heel lang geleden en zo’n wirwar heb ik nooit gezien.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, street, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op en toch deden alle lampen het…..

  1. Een ramp wanneer je zoals ik regelmatig Ardense dorpjes wilt fotograferen! Je wordt steeds gehinderd door al die leidingen in de lucht…

  2. Caro zegt:

    Hallo Harry

    Toen wij 9 jaar geleden in Belgie kwamen wonen keken we er ook even van op, maar hier is het nog heel gebruikelijk in sommige gebieden. Niet overal is het makkelijk om electriciteit in de grond te leggen als het door hard gesteente moet. En een ramp is het zeker, niet alleen voor fotografen. Heel regelmatig hebben wij er stroomstoringen door en wisselende netspanning, wat computers, wekkers en lampen helemaal niet leuk vinden.

  3. Erik O, zegt:

    Leuk stukje industrieel erfgoed…
    Denk dat je hier in Vlaanderen hard moet zoeken naar zulke kabel-spaghetti’s.

Geef een reactie

