met René op pad..

Ben vandaag met René Wouters op pad geweest naar Het Limburgs Museum in Venlo. Dat is een bijzonder gebouw, waar René en ik ons hart konden ophalen. Het valt te raden wat voor soort foto’s wij daar gemaakt hebben. Ook hebben we ons vermaakt bij de lachspiegels. Het was een zeer aangename dag. Voor herhaling vatbaar. Volgende plan is Nijmegen.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, musea. Bookmark de permalink .

8 reacties op met René op pad..

  1.  P-TER zegt:

    Lachen die spiegels?
    Knap op foto gezet.
    Nu weet ik nog niet wie, wie is?
    Gr.
    P-TER

  2. Haha, dat wil ik wel geloven dat jullie elkaar goed aanvullen!
    Wat voor beelden zijn het geworden?
    Minimalistische abstracten?
    Of abstracte minimalistische beelden 😉

  3. Erik O, zegt:

    Ja, jullie vullen elkaar goed aan…
    Leuk initiatief!
    We hebben dus nog wat tegoed…
    Zeer benieuwd!

  4. fotomart zegt:

    Jullie zien er niet uit in die spiegel!!! 🙂

  5. Nou dat lijkt me zeker leuk zeg, en natuurlijk veel lijnen en andere vormen vast weten te leggen of niet.

  6. Artur zegt:

    Super!! Met René op stap gaan. Dat kan alleen maar plezant zijn.

Geef een reactie

