2 liter

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op 2 liter

  1. Jean du Bois zegt:

    Mooie titel dekt geheel de ” inhoud ” van de foto.
    Ik heb zelf, de door jouw gemaakte foto even laten spiegelen, met de tekst komt het dan goed, alleen de tuiten gaan dan de verkeerde kant op.
    Gewoon een grapje mijnerzijds, om te kijken of de kijker nog op het verkeerde been gezet kon worden.

  2. Xray zegt:

    Dat stukje die van de teut is afgesprongen maakt het plaatje helemaal af.

  3. René zegt:

    Mooie spiegeling…en inderdaad, die kleine beschadiging is een niet te missen eyecatcher. Mooi.

  4. kris luckermans zegt:

    Een beeld dat doet terugdenken uit opa’s tijd. Met een pracht van een kleurenpalet.
    Trouwens mooie banner bovenaan je blog.

Geef een reactie

