“gevangen”

auto’s en mannen…..?? Altijd goed voor een foto.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in kleur, mensen, structuren. Bookmark de permalink .

8 reacties op “gevangen”

  1. Erwin zegt:

    Mooi gevangen in dit vierkant formaat!

  2.  P-TER zegt:

    Formidabel !
    Knap in/één.
    Gr.
    P-TER

  3. René zegt:

    Dat heb je goed gezien…alhoewel er ook mannen zijn (zoals ik) die niet zo erg veel met auto’s hebben… Mooie kleuren, keurig in elkaar overlopend zonder dat de essentie verloren gaat. Een mooie!

  4. Jean du Bois zegt:

    Als Wimke dit toch eens wist, dat hij zich zo gepassioneerd met een autobezig kon houden. Fraaie plaat.

  5. Caro zegt:

    Heel aparte foto. Je moet echt een beetje langer kijken om een idee te hebben wat je ziet. Maar dat vind ik altijd leuk.
    Trouwens vrouwen hebben soms ook wat met mooie auto’s hoor. In ieder geval zitten ze vaak op de mororkap!!

  6. jean du bois zegt:

    Harry,
    Wimke moest eens weten dat hij zo gepassioneerd kon zijn van auto mobielen.
    Fraaie plaat en goed gezien.

  7. Erik O, zegt:

    ZO voor in de advertentiefolder van één of ander duur merk…

Geef een reactie

