altijd bereikbaar

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, mensen, musea, structuren. Bookmark de permalink .

7 reacties op altijd bereikbaar

  1. René zegt:

    Precies! Waar dan ook, altijd….’n Beetje in de sfeer van mijn foto http://reneamb.wordpress.com/2008/10/19/its-lonely-at-the-top/
    en ook in jouw foto zie ik dezelfde verbeelding.

  2. Jean zegt:

    Een plaat met een verhaal opgesloten tussen twee fundamenten, goed gezien en vast gelegd.

  3. MJ zegt:

    schitterend!

    Dag Harry, ‘k was door de drukte verschrikkelijk achterop geraakt met bloggen, maar ik heb hier vandaag dubbel en dik mijn schade ingehaald… en genoten van heerlijke fotografie! Bedankt!

  4. Caro zegt:

    Grappig hoe slechts een halve hand verraad wat de persoon aan het doen is. Een hele sterke foto vind ik dit.

  5. fotomart zegt:

    Krachtige vlakverdeling. Toch wel een voyeuristisch plaatje. 😉

  6. Met de naam erbij is het net nog duidelijk te zien dat ze aan het bellen is, leuk beeld!

  7. tdn zegt:

    zeer goed gezien!

    Een mooie mengeling van straatfotografie met een snuifje abstract 🙂

    Tom

Geef een reactie

