allerzielen

Ook in de dood met elkaar verbonden. Kerkhof Roermond.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, structuren. Bookmark de permalink .

7 reacties op allerzielen

  1. René zegt:

    Dit is wel trouw tot in de dood!
    Is dat niet mooi….

  2.  P-TER zegt:

    Knap opgemerkt !
    Gr.
    P-TER

  3. Xray zegt:

    Heel bijzonder beeld. Zowat de meest sprekende die ik rond dit thema zag.

  4. Caro zegt:

    Heel mooi symbool zo. Ik ben waarschijnlijk ook een paar jaar geleden op dit kerkhof geweest maar heb het niet gezien. Ik was opzoek naar het graf van mijn overgrootvader maar heb het helaas niet gevonden. Zou nog eens terug moeten daar om huizen en andere dingen te fotograferen waar nog familiegeschiedenis aan vast zit. Maar ja soms blijft het erbij. Toch maar weer eens plannen als ik dit zie.

  5. fotomart zegt:

    Dit is nu eeuwige liefde!

Geef een reactie

