vernield

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op vernield

  1. Jean zegt:

    Vandalisme ten top en je vraagt je af waarvoor?
    Staat deze sfeerplaat als voorbeeld van een Urban locatie in Nederland?

  2. René zegt:

    Voor mij is dit een zoekplaatje waar ik, na drie bezoekjes hier, niet ben uitgekomen. Ik kan geen link leggen naar iets bekends, een lijn, kleur of vlak…..maar dat zal ongetwijfeld aan mezelf liggen.

  3. Harry de Rooij zegt:

    @ René: denk eens aan een wasbak of een toiletpot en je gaat het “licht” zien.

Geef een reactie

