pauze

pause

Ze zijn wel aan het pauzeren, maar lijken volstrekte eenlingen die rond zich heen kijken, telefoneren etc. Ze hebben geen enkel oog voor elkaar. Photokina 2008.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, mensen. Bookmark de permalink .

9 reacties op pauze

  1. René zegt:

    Ja, dat beeld ken ik en heb dat op de Photokina ook gezien, zelfs vastgelegd. ‘k Vroeg me af of ik, toen ik nog actief in het zakenleven was, dat ook zo deed. Geeft te denken….

  2. Erik O, zegt:

    Heerlijk sfeerbeeld van een WERKELIJKHEID…
    Prachtig in beeld gebacht!
    De ritmiek van de lampekappen is ook enig…
    Real-life-social-photography!

  3. MJ zegt:

    leuk gezien, met die kapjes… halen die gasten daar hun inspiratie… voor jou in elk geval een hele toffe foto!

  4. Caro zegt:

    Strak in het pak aan de bar. ‘Het was druk druk druk’ zeggen ze dan als ze weer thuis zijn. Prachtig beeld van inderdaad een ‘business werkelijkheid’. Voor sommigen een spiegel lees ik al.

  5. nana zegt:

    Prachtig sfeerbeeld! Sfeer is, in mijn ogen, het enige dat een foto moet bezitten om perfect te zijn. Bedankt voor het compliment op mijn foto ook hé. Groetjes.

  6. nana zegt:

    Prachtig sfeerbeeld! Sfeer is, in mijn ogen, het enige dat een foto moet bezitten om perfect te zijn. Bedankt voor het compliment op mijn foto ook hé. Groetjes

  7. kris luckermans zegt:

    Het lijkt wel alsof het “kaderpersoneel” een stapje opzij wil zetten, maar zo zal het niet gegaan zijn hé. Dit alles kadert (wat’s in the name) wel in een knap opgezet staaltje van decoratie en kleurstijl. Unieke foto, proficiat.

  8. Erwin zegt:

    Een heel leuke foto, de mannen in de donkere pakken, de rode kappen, het motief op het behangpapier,… ze spelen perfect hun rol.

  9. Xray zegt:

    Fotografie met een grote F.

Geef een reactie

