ondersteboven

benen

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, structuren. Bookmark de permalink .

8 reacties op ondersteboven

  1. kris luckermans zegt:

    Echt een ludieke foto. Zonder de oranje voile had ie eenvoudiger en misschien wel beter geweest, maar dat is een kwestie van smaak (hoe minder, hoe beter). Wel een prachtige blogfoto Harry.

  2.  P-TER zegt:

    Zin om te kriebelen. Haha.
    Prachtig hoe je het speelse hierin steekt
    en mooi uitgelicht!
    Knap Harry
    Gr.
    P-TER

  3. tdn zegt:

    Hehe, tof beeld.

    Je vraagt je af hoe ze zo ondersteboven in die auto is terechtgekomen :p

  4. René zegt:

    Waar ben je nu toch geweest, Harry? Vast geen museumbezoekje…of vergis ik me?
    Een grappige, vooral omdat de rechtervoet van de dame op de versiertoer is… 😉

  5. nana zegt:

    Heel leuk gedaan. Verleiding met gevoel voor humor. Zijn het de voeten van de schone madame op de volgende foto misschien?

  6. Harry de Rooij zegt:

    @ Nana,nee, dat is Anne de dochter van een fotoclublid. Deze foto is gemaakt op de Zoom Experience in Utrecht.

  7. Grappig en inderdaad, je vraagt je af hoe…

Geef een reactie

