stekelig

glow1

Glow festival Eindhoven. Is vanavond voor het laatst. Het is de moeite meer dan waard.  http://www.gloweindhoven.nl/

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, kleur, street, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op stekelig

  1. Caro zegt:

    Fantastisch dat je er geweest bent. Ik wist dat dit er was maar had geen tijd om erheen. Het is een jaarlijks gebeuren meen ik dus volgend jaar beter plannen want ik zie dat jij er in ieder geval al met een heel mooie foto vandaan bent gekomen.

  2.  P-TER zegt:

    Knap met deze kleurenkaarten, blij dat jij er geweest bent, want nu zie ik
    er ook beelden van. Ik kon er niet geraken in mijn toestand.
    @ De roestfoto is voor volgende week zondag, heb een heel weekend zonder pc gezeten. Wou niet opstarten.
    Gr.
    P-TER

  3. René zegt:

    Je hebt gelijk gehad: daar had ik moeten zijn…maar het is er helaas niet van gekomen. Gelukkig is heet een jaarlijks terugkerend festival dus ik krijg een herkansing!
    Je laat ons een prachtige “compo in red” zien. Heel goed gelukt!

  4. Erik O, zegt:

    WEER een zoveelste prachtig abstract licht-beeld!
    Heerlijk weergegeven!
    Likes this style…
    Kom er zelf zelden toe zo in detail te gaan….

  5. s.goovy zegt:

    Knap zeg! Zou niet misstaan in het groot aan de muur van een of andere lounge-bar.

  6. gekiekt zegt:

    Door de komst van mijn dochters ben ik gewoon geraakt aan de kleur roze. Meer nog, hier is de kleur echt prachtig.

Geef een reactie

