lichtbreking

breking

Glow Festival Eindhoven

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, interieur, kleur, structuren. Bookmark de permalink .

8 reacties op lichtbreking

  1. Jean du Bois zegt:

    Echt een mooie weergave van het Glow spektakel. Gaan we volgend jaar samen? Of met de Kiekus meute?

  2. Erik O, zegt:

    Prachtige reeks kleur- en lichtspectakel heb je hier neergezet!
    Stuk voor stuk pareltjes…

  3. kris luckermans zegt:

    Oh ja, enige foto, alwaar ik het raden heb naar wat het eigenlijk is, voelt deze foto zeer warm aan, en leidt het lijnenspel en de kleuren de bovenhand.
    Begin ik nu ook al gevoelig te worden aan abstraktjes?

  4. Rulan Kurek zegt:

    Weer een mooi abstractje!

  5. Mooie kleuren in deze foto

  6. fotomart zegt:

    Een fragment uit een sprookje?

  7. René zegt:

    Schitterend!
    Met recht een kleurbreking.

  8. Arno Briers zegt:

    Ik moet voor de fotografieles foto’s inleveren rond het thema licht. Dit werkt wel inspirerend moet ik toegeven. Moeilijk onderwerp trouwens ‘licht’.

Geef een reactie

