verlaten

eymardville

Oud verlaten en vervallen klooster in Stevensbeek. Bij Boxmeer. En dat ligt weer tussen Nijmegen en Venray.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op verlaten

  1. fotomart zegt:

    Door het vele wit heb je hier zacht licht. Een ruimte waar ik me graag eens wil in uitleven.

  2.  P-TER zegt:

    Ik heb iets met zo’n gebouwen,
    zal er me ook eens aan wagen.
    Deze is in elk geval mooi uitgelicht !
    Gr.
    P-TER

  3. Ha in dit klooster heb ik gewerkt toen er nog het AZC (asiel centrum) gevestigd zat. Ben vaak door die gang gewandeld.

    Niet echt een juh van het foto maar het leverd wel mooie herinneringen op.

    Dus bedankt:)

    Vriendelijke groet,

    Madeleine.

  4. Mooi!
    Vervallen kloosters inspireren. Ik weet niet of er veel keuze is in Nederland, maar in Belgie, meerbepaald Wallonië, heb je er een paar héél interessante liggen. Enfin, het zijn meer ruines, maar ook wel de moeite

Geef een reactie

