smeedwerk

juul

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, structuren. Bookmark de permalink .

7 reacties op smeedwerk

  1.  P-TER zegt:

    Gek ik zit er al meer dan vijf minuten naar te kijken
    en verveel me er geen seconde mee.
    Zo’n abstakte foto’s liggen me wel,
    maar ik geraak er niet uit.
    Knap !
    Gr.
    P-TER

  2. Ik kijk er ook al een tijdje naar…
    Intrigerende kleuren!

  3. fotomart zegt:

    Een kunstwerk met prachtige structuren !

  4. Arno Briers zegt:

    Eerlijk gezegd weet ik ook niet naar wat voor moois ik zit te kijken?

  5. Harry de Rooij zegt:

    het is een kunstwerk van de smid Juul Baltussen uit Westerbeek. Het zijn lagen, die hij in elkaar gesmeed heeft en die de grillige kleur en het grillige patroon opleveren. Zo maakt hij ook hoogwaardige messen.

  6. nana zegt:

    Zeer onderhoudende foto!

  7. ysabje zegt:

    het deed me denken aan een kraan. Een doorsnede van een waterkraan. Maar dan eentje vol metaal. Wel mooi!

Geef een reactie

