blaadje

oranjeblaadje

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in kleur, stilleven, street. Bookmark de permalink .

5 reacties op blaadje

  1. Caro zegt:

    Dit vind ik nu weer een heel mooie abstarct. De kleuren en de vormen. Echt allemaal mooi in compositie gebracht. En dat gele blaadje doet het ‘m.

  2. Erwin zegt:

    Dit is inderdaad heel knap. Is de blauwe kleur het resultaat van een bewerking of is het ‘puur natuur’?

  3. fotomart zegt:

    Schitterende combinatie grijs-blauw.
    Maar, voor jou dus geen groen blaadje?

  4. Rulan Kurek zegt:

    Da’s weer een mooie hoor Harry! Mooi lijnenspel en kleurtinten.

  5.  P-TER zegt:

    Waaauw knappe compositie in alle opzichten!
    Mooie gelijnt.
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

