blikjesboot

blikjesboot

Amsterdam. Op weg met René naar FOAM.
Ondanks de kou toch maar een foto gemaakt van dit merkwaardige bootje vol lege blikjes

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in kleur, stilleven, street. Bookmark de permalink .

6 reacties op blikjesboot

  1. fotomart zegt:

    Misschien een alternatief voor drijvende vuilnisbakken?

  2. Caro zegt:

    Dat is weer iets anders dan “de pakjesboot”. Mooie compositie.

  3. René zegt:

    Ja, dat was een opmerkelijk bootje daar….
    Er moet iemand wonen die toch een behoorlijke dorst aan de dag legt 😉
    Mooi in beeld gebracht, Harry!

  4. ysabje zegt:

    bizar om je boot zo vol blikjes te steken… de eigenaar lijkt me ‘verdronken’… Niet?

  5. tdn zegt:

    Nog een geluk dat ze ze niet in het water dumpen.

    Goed gezien!

Geef een reactie

