wijwatervat

wijwaters-vat

Voortgaande op de discussie rondom de vorige foto. Dit is een wijwatervat in een kapelletje in Holthees,  gemaakt door een steenhouwer denk ik. En al heeeeel lang geleden. Als ik hier nu de foto van maak, op mijn manier. Met mijn scherptediepte en met mijn beelduitsnede, is het dan een foto waard of is dit alleen maar de weergave van iets door iemand anders gemaakt, daarom mooi is en dus reportage fotografie?
“Balance” bevond zich in hetzelfde kapelletje. Ik hoor graag van jullie hoe hierover gedacht wordt..

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op wijwatervat

  1. fotomart zegt:

    Zeker dat dit een foto waard is! Doe jij maar gewoon je ding. Het levert goeie beelden op!

  2. Interessant zou zijn (en nu ga ik verder op de discussie) dat aan een twintigtal fotogafen de opdracht zou gegeven worden om van dit wijwatervat een eigen fotografische interpretatie te maken. Het zou waarschijnlijk verrassende (lees verschillende) resultaten geven.

  3. nana zegt:

    Ik ga volledig akkoord met Koen.

  4.  P-TER zegt:

    Ieders zijn mening, ten slotte,
    is wat je ziet, het belangrijks
    en hoe je het interpreteerd.
    Ieder kijkt op zijn manier.
    Deze mag zeker gezien worden.
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

