sneeuwpret !! ??

sleetje

het aardige aan deze foto vind ik het verschil in gezichtsuitdrukking van de kinderen. Heeft de voorste nu lol of is het toch wat angst?

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, mensen, street. Bookmark de permalink .

8 reacties op sneeuwpret !! ??

  1. kris luckermans zegt:

    Dolle pret, de jeugd amuseert zich te pletter dezer tijden. Het eerste jongetje maakt het geluk van zijn leven mee, joehoe.

  2. Erwin zegt:

    Het was vandaag een uitzonderlijk mooie dag om de winter te fotograferen. Hopelijk niet de laatste! Tal van opportuniteiten wachten op ons om te benutten, zoals je hier trouwens gedaan hebt.

  3. Jean du Bois zegt:

    Dit is toch voor ieder ouder genieten als je ziet dat je kinderen zoveel plezier beleven. En vandaag was het natuurlijk prachtig weer bij uitstek. Want ik neem het aan dat de plaat vandaag is gemaakt.

  4. MJ zegt:

    schiiterend weer voor die klein mannen he… erg vrolijke foto, ‘krijg al bijna zin om te gaan sleeën!!

  5. René zegt:

    Wat een kansen dit jaar! Prachtige actiefoto, Harry. Laten we hopen, dat we nog even kunnen doorgaan met de “sneeuwfoto’s”.

  6. Daisy zegt:

    Ha leuke foto! De spontaniteit springt eraf!

  7. fotomart zegt:

    die gilt het uit van plezier!

  8. Mascha zegt:

    Whaaa ik wil eraf, het is koud, ik wil naar binnen..:D
    Nee hoor, prachtplaat, mooie uitdrukkingen op die gezichtjes.

Geef een reactie

