eens….

img_7208

was dit een mooie nieuwe fiets. Voor ons fotografen blijft een fiets, hoe hij(of is het zij) er ook uitziet, een dankbaar onderwerp.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in stilleven, street, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op eens….

  1. fotomart zegt:

    Die moet daar al lang liggen want er groeien al blikjes bier aan!

  2. MJ zegt:

    blikjes zijn bij fotografen ook vaak populair!

  3.  P-TER zegt:

    Knap gezien en vastgelegd!
    Gr.
    P-TER

  4. René zegt:

    Jij hebt vast iets met bierblikjes 😉 De fiets is duidelijk bijzaak 😉
    ’n Leuke, Harry.

  5. Rulan Kurek zegt:

    Mooi vastgelegd! Ik krijg er een degoutant gevoel bij

Geef een reactie

