sloop

sloop1

Mijn school heeft toestemming voor nieuwbouw. Daartoe moet eerst een oud klooster gesloopt worden en mij is gevraagd dat proces vast te leggen.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, architectuur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op sloop

  1.  P-TER zegt:

    Hopelijk heb je ook foto’s van het oude klooster!
    Deze is alvast knap vastgelegt!
    Gr.
    P-TER

  2. MJ zegt:

    dit lijkt me een toffe opdaracht! Succes!

  3. Caro zegt:

    Jammer dat zulke oude panden geen herbestemming kunnen krijgen en goed zijn voor de sloop. Goed dat je het vast gaat leggen. Altijd een aangrijpende gebeurtenis vind ik.

  4. René zegt:

    Oja, dat is een mooie fotoklus! Leuk om te doen.
    Ze weten je wel te vinden, Harry!

Geef een reactie

