even de dag doornemen

vier-vrouwen

In de avondzon, vier vrouwen uit een dorpje vlak bij Santiago de Compostella.
Ze kwamen er elke avond zaten er wat, kletsten, keken over de Atlantische Oceaan en gingen weer naar huis.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, mensen, natuur, reizen. Bookmark de permalink .

6 reacties op even de dag doornemen

  1. erik O, zegt:

    Heerlijke avondsfeer-picture!
    Mooi die schuine lijnen,
    en natuurlijk die avond-zonnegloed
    op hun gezichten…

  2. Caro zegt:

    Prachtig sfeerbeeld. En wat mooi als je zo kunt leven; vriendschap en iedere dag even een rustmoment. Bijzonder.

  3. MJ zegt:

    gezellig dat warme licht!

  4. P-TER zegt:

    Hoe je ze met dit mooi licht toont,
    ziet het er no zo gezellig uit.
    @Geen flits gebruikt, alleen het zonnetje!
    Gr.
    P-TER

  5. fotomart zegt:

    Wij nemen te weinig tijd om stil te staan. Ik kan die vrouwen enkel een overschot van gelijk geven.

Geef een reactie

