spits

spits1

De oplossing van het raadsel

dsc_0022-web

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, interieur, musea, stilleven, structuren, zwart wit. Bookmark de permalink .

8 reacties op spits

  1. erik O, zegt:

    heel erg knappe spits-fotografie!
    tof zw-w effect,
    en punt-scherp wat scherp moet zijn..

  2. Juist wat Erik zegt!
    En voor de rest een groot raadsel ๐Ÿ˜‰

  3. fotomart zegt:

    “schitterend” weergegeven!

  4. Jean du Bois zegt:

    Echt goed in beeld gebracht en dat zoiets nu aanwezig mag zijn tijdens een naaldhakken expositie.

  5. MJ zegt:

    grafisch mooi!
    leuk je gisteren ontmoet te hebben!

  6. ysabje zegt:

    wat is dit? Ik vind het een erg intrigerende foto…

  7. Harry de Rooij zegt:

    @ Ysabje en Koen: Ik zal het geheim maar verklappen. het is een detail van een gepimpte BMW door Sip Stolk. Te zien in museum Het Valkhof in Nijmegen. Daar is een dubbeltentoonstelling van hem en Jan Janssen de schoenontwerper.

  8. Ok, we zijn weer wat wijzer ๐Ÿ˜‰
    De laatste tijd stap ik overigens al wat meer een museum binnen en dan denk ik regelmatig aan jou, Harry. Je vindt er inderdaad tal van interessante onderwerpen en motieven waar ik vroeger niet aan zou denken.

Geef een reactie

