tomas

Tomas

ik wilde een stoer portret van Tomas met veel contrast en met een “rembrandt” belichting.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, portret, structuren, zwart wit. Bookmark de permalink .

10 reacties op tomas

  1. jean du bois zegt:

    En het stoere straalt er vanaf!!!!

  2. Ook weer een geslaagd portret! Mooie scherpte op dat (voor hem) linker oog.

  3. marga zegt:

    jij slaagt er ook altijd in om je ideeen goed uit te voeren! Mooie omzetting naar zwart wit daar hou ik wel van.

  4. P-TER zegt:

    Je bent heel geslaagt in je opzet!
    Knap!
    Gr.
    P-TER

  5. fotomart zegt:

    Rembrandt zou content zijn!

  6. Erwin zegt:

    Het portret straalt zeker uit wat je er in wou leggen. Zou men durven beweren dat de rechterkant net iets te donker is? De meningen daarover kunnen uiteenlopen. Zo is het in ieder geval al heel sterk!

  7. Caro zegt:

    Je opzet is dan toch heel goed gelukt vind ik. Hij kan trots zijn op zijn pertret.

  8. MJ zegt:

    mooi hoor, ’t ziet er een vrendelijke jongen uit, hij heeft een zachte blik!

  9. Joke zegt:

    Knappe gast, maar knap gefotografeerd en schitterende belichting.

Geef een reactie

