sjuul

Sjuul1

Modellendag Fotoclub

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, portret, structuren. Bookmark de permalink .

9 reacties op sjuul

  1. Karina zegt:

    Mooi hoe het licht in haar ogen en haar speelt.

  2. Jean du Bois zegt:

    Haar scherp in beeld gebracht en de vertrouwde rust die zij uitstraalt, ze deed het echt op haar gemak.

  3. P-TER zegt:

    Je zou niet geloven dat ze voor je poseerde,
    zo een rust uitstraalende foto!
    Knap!
    Gr.
    P-TER

  4. ysabje zegt:

    mooi licht en ze heeft mooie parels aan haar nek. Zo fijn.

  5. Caro zegt:

    Ja dat het licht zo mooi in haar beide ogen valt viel mij ook direct op. En dat terwijl je het licht eigenlijk helemaal op haar afgekeerde gezichtshelft hebt gezet. Ik vind dat knap.

  6. fotomart zegt:

    Het LIJKT eenvoudig, maar het is het NIET!

  7. marga zegt:

    mooi lichtinval en ogen, misschien op het voorhoofd iets te licht maar hij mag er zeker zijn.

  8. Xray zegt:

    Prachtig met het licht gespeeld.

  9. madstudios zegt:

    Kan alleen maar zeggen…. MOOI!

    Groetjes,

    Mad!Studios.

Plaats een reactie