Foto Festival Naarden

detail (1 of 1)

Henk Braam en René Wouters samen met Sascha de Boer op het Foto Festival in Naarden.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, musea, portret. Bookmark de permalink .

4 reacties op Foto Festival Naarden

  1. René zegt:

    Van andere zijde werd ik al attent gemaakt op deze foto! Leuk dat je ons zo hebt “gepakt”! Heb je mijn serie al gezien op http://www.flickr.com/photos/35126214@N05/sets/72157618553036865/

    • Harry de Rooij zegt:

      Natuurlijk heb ik die serie al bewonderd. Mooi werk René. Je bent als een echte “paparazzi” aan het werk geweest, hoewel,eigenlijk waren we allemaal op die manier aan het fotograferen. Leuke dag was het.

  2. Frank Lodder zegt:

    Hallo Harry,

    Jij ook dank voor de gezellige dag in Naarden!

    Mijn serie van het fotofestival kun je zien op

    http://www.flickr.com/photos/franklodder/

  3. Harry de Rooij zegt:

    Frank, ik heb je foto’s bekeken. Leuk is dat we allemaal op dezelfde lokaties geweest zijn, gedeeltelijk ook dezelfde foto’s hebben, maar dat er ook grote individuele verschillen zijn. dat maakt het kijken naar elkaars foto’s zo leerzaam. Morgen plaats ik op dit blog wat meer foto’s. Ook jij bedankt voor de gezellige dag.

Geef een reactie

