Foto Festival Naarden 2009

rené

René ziet waarschijnlijk weer een mogelijke “abstract”

kind

Helemaal in de ban van Máxima

Henk Sascha

Henk praat even bij met Sascha

henk boeken

Hier scoort Henk de boeken. Wij kregen er een van hem cadeau. Nog bedankt Henk.

boekenstalletje

Een mogelijke aankoop

anita henk renee

Op de zolder van het gemeentehuis werd op een bijzondere wijze werk geexposeerd.

sterretje

dat sterretje intrigeerde…..

smalle gang

Als was het gangetje nog zo smal, er is altijd plaats voor een expo.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, mensen, musea, portret, street, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op Foto Festival Naarden 2009

  1. P-TER zegt:

    Je maakt een mens helemaal
    nieuwsgierig met je prachtige foto’s !
    Het ziet er een prachttentoonstelling uit.
    Gr.
    P-TER

  2. Caro zegt:

    Leuk fotoverslag. Ik wist helemaal niet dat daar een fotofestival was. Las het bij Rene. Volgend jaar eens opletten. Lijkt me leuk.

  3. René zegt:

    Catched! Wel een beetje benauwd daar in dat gangetje…maar een mooie abstract daar niet gevonden 😦

Geef een reactie

