structuur

zw

Zomaar een detail met een prachtige structuur. Van zoiets kan ik intens genieten als ik het gezien heb en heb vastgelegd.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, stilleven, structuren, zwart wit. Bookmark de permalink .

8 reacties op structuur

  1. Erwin zegt:

    Fijn dat wij op deze manier kunnen meegenieten…

  2. P-TER zegt:

    Ik ga gewoon van zoiets meegenieten!
    Gr.
    P-TER

  3. En ik kan mij niet weerhouden om mij weer te pletter te denken…
    Detail van een mosselschelp?
    Je moet het niet verklappen hoor ๐Ÿ˜‰
    ’t Is inderdaad mooi.

  4. fotomart zegt:

    een structuur die mijn fantasie in werking zet.

  5. Joke zegt:

    Knap werk en vooral de vuist is goed belicht. Knap!

  6. erik O, zegt:

    urban explorer shot ?
    knap!

  7. ysabje zegt:

    het doet me denken aan iets religieus. De strijd tussen de duivel en een engel. De duivel is aan ’t winnen, denk ik. Ook al is het witte groter…. Er zitten al gevaarlijke vogels in het wit…

    • Harry de Rooij zegt:

      Dat had ik nog niet gezien. Leuk. Als je daar op doordenkt kun je het ook heel positief gaan zien. Als het witte boven doorzet en het zwarte onder, ontstaat er misschien wel een Ying-Yang situatie en is er volledige harmonie. ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

