sjuul2

juul2

Ik wil met portretfoto’s een andere weg inslaan. Naast het goed en stijlvol fotograferen, wat op zich al een hele toer is,  wil ik ook mijn oude “stiel” weer oppakken en gaan schilderen.
Dit kan tegenwoordig ook met digitale middelen. De tijd staat niet stil, de middelen veranderen en ik ben wel iemand die de nieuwste mogelijkheden wil uitproberen. Dit is een eerste begin. Ik ben zogezegd zoekende naar mogelijkheden om, soms, iets toe te voegen aan mijn foto’s.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in experiment, mensen, photoshop, portret, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op sjuul2

  1. Erwin zegt:

    Ik vind dit alvast een geslaagd experiment.

  2. petersfotos zegt:

    Je zou haast denken dat het echt geschilderd is!
    Knap gedaan!!!
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

