eye

oog

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in experiment, kleur, mensen, photoshop, portret, structuren. Bookmark de permalink .

8 reacties op eye

  1. marga zegt:

    Mijn complimenten harry! Mooie uitsnede trouwens!

  2. fotomart zegt:

    Het is een schilderij geworden.

  3. Dit ziet er echt heel erg apart uit, lijkt wel een schilderij. Of is het ook een schilderij? 😛

    • Harry de Rooij zegt:

      Nee Robbie, het is geen schilderij. Het is een detail uit een portretfoto en die heb ik in PS bewerkt op mijn eigen manier

  4. jean zegt:

    Inderdaad een mooie uitsnede. Ook zie ik een klokaanwijzing in de pupil.

  5. ysabje zegt:

    het lijkt inderdaad een foto van een schilderij, maar het is leuk te merken dat het dat niet is. het is een straf beeld geworden…

  6. Joke zegt:

    More than beautiful!

  7. Judith zegt:

    Hoi Harry! Ik vind ‘m mooi hoor, mij bevallen vooral de kleuren en de overgangen daartussen. Je weet ons telkens weer te verrassen!

Geef een reactie

