chairs..

stoelen

een abstract,  voor mij altijd boeiend om te zoeken.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op chairs..

  1. Joke zegt:

    Geweldig knap gezien!

  2. René zegt:

    Heb ik die stoelen al ‘ns eerder ergens gezien… 😉
    Ja, helemaal stijl Harry! Mooi!

  3. Erwin zegt:

    Zoals jij ze ziet, ziet ze niemand, behalve misschien René…

  4. Caro zegt:

    Heel mooi gezien. Maar ook leuk dat je een hint geeft. Daarna keek ik er heel anders naar.

Geef een reactie

