Mode Biennale Arnhem

Met Jan Bosch (JeanduBois) en René Wouters naar de Mode Biennale in Arnhem geweest.
Erg prettige dag en veel fraais gezien en gefotografeerd. Vooral veel kleur en daar ben ik gek op.

bienale1

René in actie. Hij komt al in de kerstsfeer ondanks de hitte die dag.

bienale2

Jan en René

bienale3

bienale4

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, kleur, mensen, musea, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op Mode Biennale Arnhem

  1. René zegt:

    Mooie serie van een mooie dag! Heel plezierig!

  2. fotomart zegt:

    Dat zal wel fijn geweest zijn met jullie drietjes!

  3. Joke zegt:

    Prachtige foto’s en leuke dag gehad zeker. De groene vind ik prachtig doet me denken aan een octopus maar kleurrijker uiteraard.

  4. ysabje zegt:

    er zitten weer mooie dingen bij! dat groen is wel iets aantrekkelijks. je wordt er zo’n beetje naartoe gezogen…

  5. MJ zegt:

    leuke reeks… en vooral die groene foto is erg mooi!

  6. Gave foto’s daar gemaakt Harry, inderdaad veel kleuren, hou ik ook wel van, zo te zien kon je je hart ophalen.
    gr remy

Geef een reactie

