aantekenen,onderstrepen…

onderstrepen

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, mensen, musea, portret. Bookmark de permalink .

6 reacties op aantekenen,onderstrepen…

  1. Karina zegt:

    Volle concentratie. Beetje stiekem, maar wel mooi.

  2. fotomart zegt:

    Door een raampje aan het gluren geweest?

  3. Harry de Rooij zegt:

    @fotomart: Nee Martine. het waren allemaal kleine “paviljoentjes” op de Mode Bienale van Arnhem. Ze hadden daar openingen in de wanden gezaagd, zodat je de mensen binnen ook kon zien. Ik hoefde dus niet te gluren, ik kon ongestoord fotograferen wat iedereen kon zien. dat het de indruk wekt dat het gluren is, maakt het ook wel spannend vind ik.

  4. Caro zegt:

    Ja echt heel mooi die uitdrukking op dat gezicht. Echt een foto waar je langer naar kijkt.

  5. Joke zegt:

    Heel mooi beeld en zacht van kleur.

Geef een reactie

