Gekozen

Mede door jullie reacties, is de keuze gevallen op Focus.
Een blad dat ik al wel eens los kocht.
Frans Barten (een van de vaste redacteuren) is een oud collega van mij aan de midelbare school.
Misschien speelt dat op de achtergrond ook wel een beetje mee.
Ik heb een jaarabonnement genomen.
Als het bevalt verleng ik dat wel weer.

www.focusmedia.nl

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, Z.T.. Bookmark de permalink .

Een reactie op Gekozen

  1. Nou have fun met je abonnement op de Focus!

Geef een reactie

