Zuiderzeemuseum

net als Robbie ben ik naar het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen geweest. Ik zag zijn foto’s en dacht toen, wat is het toch leuk om te zien wat anderen in zo’n (openlucht)museum fotograferen. Wat ze zien en wat je er zelf hebt vastgelegd.
Dus ook van mij een aantal foto’s uit dat Zuiderzeemuseum, dat zeer de moeite waard is om te bezoeken.

zuiderzeeM1

Op de dijk staan poppen, uitkijkend over zee, zoals vroeger de vrouwen keken of hun geliefden terug kwamen.
De poppen zijn aangekleed door studenten van de modeacademie.

zuiderzeeM2

Wasdrogen buiten

zuiderzeeM3

Wasdrogen op een droogzolder

zuiderzeeM4

En zo nu en dan een abstract. Ik kan het niet laten

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, interieur, landschap, musea, reizen, zwart wit. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zuiderzeemuseum

  1. Jolanda zegt:

    Prachtige en verassende foto’s heb je daar gemaakt. Zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

  2. lamp zegt:

    de was op de droogzolder is echt een leuke foto, mooi licht en prachtige compositie ! Dit vind ik top !
    Gr

    LAMP
    http://lampfotografie.blogspot.com/

  3. Leuk om deze beelden ook te zien Harry, ik wist ook dat die koppen daar stonden maar ben daar niet heen gelopen. Leuk om te zien dat jij dan weer heel wat anders op de foto zet als ik!

Geef een reactie

