0001

nr 0001

@ Jean:
65 worden en dan deze camera, met de hulp van alle gasten, kunnen kopen. Fantastisch!!!

Of dit de superscherpe foto, waar je om vraagt is, weet ik niet.

Het is wel een bijzondere.

De EERSTE foto met mijn nieuwe camera, de Eos 5D Mark II.
Wat een camera!
Gegevens van de foto:
afbeelding: 0001
f/4 – iso 6400 –  1/125/ no flash
Lens 24-105 L IS USM

Toeval??? De bel is ook weer in beeld 🙂 🙂


Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, mededelingen, mensen, portret. Bookmark de permalink .

7 reacties op 0001

  1. Jean du Bois zegt:

    Je mag er zeker trots op zijn op dit cadeau. Vooral omdat je in alle hektiek en de lange wachttijd je cadeau mocht ontvangen. En vervolgens deze bijzondere en dierbaar beeld te fotograferen. Harry we zullen je nu zeker op de voet gaan volgen en ik hoop je vooral niet in verlegenheid te hebben gebracht.

  2. Koen zegt:

    Dus als ik goed begrijp ben je dus zopas 65 geworden?
    Proficiat!
    Heb je als cadeau een Canon 5D MarkII gekregen?
    Proficiat!
    En was dit dus de eerste foto vanuit dit toestel?
    Pro…Ferm!

  3. P-TER zegt:

    Waauw Harry dit is al meteen een schot in de roos
    met je nieuwe supermachien!
    En ook een dikke proficiat
    en dat je nog vele jaartjes mogen bijkomen!
    Gr.
    P-TER

  4. Caro zegt:

    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag Harry en geweldig dat je deze camera nu hebt. Ik wens je er heel veel fotoplezier mee en dan hebben wij het ook. Want jouw foto’s zijn om te genieten.

  5. fotomart zegt:

    Supertoffe gasten had je!!!
    Dit is een kado om U tegen te zeggen! Proficiat met je 65 jonge jaren!!!

  6. Wesley zegt:

    Gefeliciteerd!
    Mijn vader fotografeert er sinds kort ook mee dus ik weer dat het een erg fijne camera is. Al hoor ik dat geloof ik als ‘Nikonian’ niet te zeggen.

  7. Judith zegt:

    Dag Harry,
    Nog gefeliciteerd! Helemaal vergeten afgelopen dinsdag! Zeker een hele bijzondere foto… hoop dat je die vinger niet te vaak in beeld neemt 🙂
    Judith

Geef een reactie

