ik zit zonder……………….

Wat een ongemak.
Was ik superblij met mijn canon 5D MK II, heeft hij last van serieuze front-focus problemen.
De enige oplossing was: terug naar Canon. Ik ben al een week aan het wachten en hoop maar dat de camera snel terug zal komen.
Zal Canon een nieuwe sturen of zullen ze hem calibreren op de 24-105 L lens? Ik vind eigenlijk dat een camera, die je voor zoveel geld, samen met een lens die ervoor gemaakt schijnt te zijn koopt, prima werk moet leveren.
We wachten (een beetje bedroefd) af.
Dit verklaart ook waarom er geen nieuwe foto’s ,op mijn blog verschenen zijn.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mededelingen. Bookmark de permalink .

7 reacties op ik zit zonder……………….

  1. Erwin zegt:

    Ik leef met je mee…
    Afgaande op de kostprijs van dit materieel zou de kwaliteit en snelheid van service op niveau moeten zijn, is dat helaas niet altijd zo evident. Ik hoop dat je het tegendeel mag ondervinden.

  2. dat is wel even een domper ja… Dat kan ik mij wel heel erg goed voorstellen! Nou maar hopen dat de camera snel weer terug komt!

  3. Jean du Bois zegt:

    Ik hoop snel positieve berichten te vernemen, want dit gun je toch niemand. Zodat we ook weer samen aan de slag kunnen met een nieuw huiskamerproject of …….

  4. René zegt:

    Dat is echt pech. Ik heb wel begrepen, dat er aan de MII zo hier en daar wat dingetjes niet helemaal kloppen. Ook is er al nieuwe firmware verschenen. Ik hoop, dat je snel weer in de gelegenheid bent van die prachtige beelden te schieten!

  5. madstudios zegt:

    Dat is inderdaad onzettend balen. Moet eigenlijk ook niet kunnen. Als je iets goeds meen te kopen, dan moet dat ook goed zijn en geen kinderziektes vertonen.
    Hopelijk heb je de camera inmiddels terug.

    Groetjes,

    Madeleine. (alias MAD!STUDIOS)

Geef een reactie

