herfst 2

herfst
Mijn nieuwe 5D MkII doet wat hij doen moet.
net terug van een herfstwandeling en zie, een foto zoals ik gewild had en dat is een grote opluchting.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in kleur, landschap, natuur, stilleven. Bookmark de permalink .

3 reacties op herfst 2

  1. jean zegt:

    Harry,

    Nogmaals geniet met volle teugen van je nieuwe camera, want de pech van afgelopen 14 dagen gun je niemand.
    En laat ons maar weer genieten.

  2. P-TER zegt:

    Ik ben mijnen nikon eens bijna drie maanden kwijt geweest,
    Je mag nog van geluk spreken dat je hem maar zo lang moest missen!
    Ik elk geval je bent het nog niet afgeleerd!
    Knappe prestatie in dit tegenlicht!
    Gr.
    P-TER

  3. fotomart zegt:

    Een prachtbeeld met mooie dof!

Geef een reactie

