GLOW 2009

glow1

Glow Eindhoven. Een Eldorado voor fotografen. Nog de hele week in Eindhoven.
Deze groep muzikanten treedt op voor de Catherinakerk. Elke dag om 18.30 en 21.30 uur.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, mensen, muziek, portret, street. Bookmark de permalink .

4 reacties op GLOW 2009

  1. Fred zegt:

    Hallo
    Nou dit is echt top.
    Gr
    Fred

  2. Koen zegt:

    Ja Harry… wanneer ik de laatste twee beelden goed bekijk hoop ik ten zeerste dat er nog volgen van dit evenement. Dit is echt de moeite!

  3. P-TER zegt:

    Dit lijkt de moeite om het eens te gaan zien,
    jammergenoeg iets te ver voor mij, maar wie weet!
    Knappe foto!
    Gr.
    P-TER

  4. madstudios zegt:

    Ja die monikken waren echt heel bijzonder. ‘k had echt kippenvel bij hun optreden.
    Al met al was glow weer een heel magistraal festival dit jaar.

    (er was) Heel veel te zien… en veel gelopen 😀

    MAD!STUDIOS

Geef een reactie

