papa…..

heeft het er maar druk mee.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, street. Bookmark de permalink .

12 reacties op papa…..

  1. Jean du Bois zegt:

    En met de software Stitch de beelden gekoppeld?
    http://www.ptgui.com/

  2. Harry de Rooij zegt:

    Nee, Jean, Gewoon op één enkele foto, maar naar dit formaat gecropt. Dus niks “stitchen”.

  3. MJ zegt:

    kei leuk beeld en toffe uisnede!

  4. Rens zegt:

    Mooie actieplaat Harry!
    In Lapland doen ze dat wel ff anders!

  5. fotomart zegt:

    misschien kan hij zijn twee hondjes inruilen voor een echte sledehond?

  6. madstudios zegt:

    geïmproviseerde arrenslede 😀

  7. ysabje zegt:

    hij draagt het plaatje.

  8. P-TER zegt:

    Mooi touwenwerk!
    Knappe foto!
    Maak van de laatste dagen van dit jaar nog iets moois ! ! !
    Gr.
    P-TER

  9. lamp zegt:

    leuke fotomomenten om te bewaren
    groeten

    Lamp

  10. Joke zegt:

    Wat een heerlijk tafereeltje. Doet me denken aan mijn eigen jeugdjaren.
    Ik wens je alvast een vreugdevol en fotorijk 2010 toe!

  11. Caro zegt:

    Leuk beeld en mooie uitsnede. Ja papa heeft 4 kindjes zo te zien en dat is organiseren he!! Drie aan de lijn geeft al wat overzicht waarschijnlijk 🙂

Geef een reactie

