site

Ik ben een tijdje minder actief geweest op mijn Blog.
Dat had een reden.
Er is een website gemaakt en die is nu online.
ik heb in Illustrator het ontwerp gemaakt en mijn neef Rutger heeft dat omgezet naar een site.
Ik moet er nog hier en daar een foto bijplaatsen, maar het wordt nu toch tijd bekendheid aan de site te geven.
De bedoeling is een sobere informatieve site.
Kijk er maar eens naar.
www.harryderooij.nl

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mededelingen. Bookmark de permalink .

7 reacties op site

  1. MJ zegt:

    TOF een plezier om in te snuffelen!

  2. Nou dat lijkt mij een goede rede!

    De website ziet er strak uit en de foto’s komen goed tot hun recht. Dat heb ik trouwens op dezelfde manier gedaan op http://www.veldwijkproductions.nl (weet niet of je de vernieuwde versie daarvan al had gezien). Eerder was het wit met blauw.

  3. kris luckermans zegt:

    Je hebt er een prachtig werkje van gemaakt. Eenvoudig en goed te consulteren, top.

  4. fotomart zegt:

    Een prachtige opzet! Nu nog wat meer fotomateriaal…

  5. Wesley zegt:

    Ik zou de hoeveelheid foto’s beperkt houden. Less is more. Ik vind de verticale crops op de voorpagina iig heel erg goed geslaagd en ik gebruik zelf ook lightbox/shadowbox om foto’s te tonen. Omdat de rest van de pagina dan even donkerder wordt kun je beter de foto zien.
    Ziet er goed uit. 🙂

  6. Erwin zegt:

    Opzet geslaagd! Knap en een pro- “look en feel”.

  7. Rulan Kurek zegt:

    Mooi gedaan. Ik blijf van jou abstracte werken houden, er zitten een paar echte sterke tussen.

Geef een reactie

