delvaux

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in experiment, landschap, mensen, natuur, photoshop. Bookmark de permalink .

13 reacties op delvaux

  1. MJ zegt:

    heerlijk surrealistisch!

  2. Koen zegt:

    Je weet ons weer eens te verrassen!

  3. remy zegt:

    Heel appart Harry, echt leuk gedaan en bedacht met die spiegel

  4. kris luckermans zegt:

    Amaai, een tijdloos schilderachtig beeld.
    Om van te houden.

    Van onze Paul Delvaux?

  5. kris luckermans zegt:

    Vergeten te vragen.
    Uit welk schilderij heb je dit beeld gehaald?
    Het inspireert me wel.

    • Harry de Rooij zegt:

      Kris:
      Ik heb niet een speciaal schilderij voor ogen gehad. Ik ben deze zomer in het Delvaux museum in St. Idesbald geweest (een aanrader) en nam mij voor een Delvaux te ensceneren. De sfeer moest aan zijn schilderijen doen denken. Ik houd wel van de magisch realisten zoals “onze” Karel Willink en “jullie” Paul Delvaux en RenĂ© Magritte.

  6. Erwin zegt:

    Geweldig indrukwekkend! Heerlijk beeld.

  7. Fred zegt:

    Wauw, dze is gaaf.
    Groet
    Fred

  8. Caro zegt:

    Dat is een hele mooie geworden. Leuk zo’n project. Lijkt me een hele organisatie maar met een knap resultaat en dat doet vast goed.

  9. fotomart zegt:

    dat is een magisch beeld geworden! Prachtige enscenering!!!!

  10. Joke zegt:

    Zeer knap in scene gezet. Prachtige kleuren.

  11. KNIPOOGJE zegt:

    Je bent perfec in je opzet geslaagd. Mooi en tijdloos

  12. Rulan Kurek zegt:

    Knap beeld en mooie setting.

Geef een reactie

