WordPress erg traag

De laatste tijd is het laden van de “stats” op mijn dashboard pagina uiterst traag. Duurt vele minuten voordat het verschijnt. Is eigenlijk niet erg, ware het niet dat ik steeds moet wachten tot het geladen is voordat ik een foto kan uploaden. En dat is wel erg hinderlijk.
Herkent iemand dit probleem en belangrijker nog….. is er iets aan te doen????????????????

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, mededelingen. Bookmark de permalink .

5 reacties op WordPress erg traag

  1. Jean zegt:

    O Harry, ik dacht dat ligt vast aan mijn appeltje, maar ik ben “blij” om te lezen dat jij die ervaring ook hebt. Ik zou ook graag een oplossing te gemoed zien.

  2. Stephanie zegt:

    dag Harry, ik heb dit probleem niet (en ik heb zelfs geen appeltje!) 🙂

  3. Harry de Rooij zegt:

    Ik ben nog wat verder gegaan. Het blijkt dat bij mij de browsers Safari(apple), firefox, en Chrome evenveel problemen kennen. Ze blijven hangen. Als ik Opera gebruik, duurt het 38 seconden eer de “Stats” geladen zijn.
    Maar ja wat zegt dat? Ik heb alle cookies en alle caches verwijderd maar dat helpt nog niet.
    Ook heb ik Windows op mijn Mac. Als dan via Explorer naar mijn blog ga is er een aanzienlijke vertraging.
    Dat kan natuurlijk ook nog liggen aan de Mac waar windiws op draait, dus ook maar eens geprobeerd op mijn windows laptop. Ook daar treedt vertraging op.
    Dus?????????????????????
    Een raadsel.

  4. Harry de Rooij zegt:

    VREEMD.
    Op dit moment werkt alles weer even snel als voorheen.
    Waarom????????????
    Maar wel prettig.
    Snappen doe ik het niet.

  5. wesley007 zegt:

    Ik gebruik de wordpress.com stats voor mijn eigen wordpress installatie. Als de stats uitzet loopt mijn site een stuk sneller. Misschien toch voor een eigen installatie gaan?

Geef een reactie

