Balen……

Wij zouden vandaag naar China vliegen voor een rondreis van 21 dagen.
Weken van voorbereiden, inentingen, visum aanvragen etc.
Lekker spannend zo’n reis. En een eldorado voor fotografen, maar…………….
Jawel, vanmorgen kregen we de mededeling dat de hele reis niet door gaat!!
IJslands as strooit roet in het eten.
Wat een afschuwelijk gevoel is dat, merk ik nu.
Natuurlijk zullen we later dit jaar de reis alsnog maken, maar op dit moment overheerst het gevoel van teleurstelling.
Dit is niet leuk!!!

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mededelingen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Balen……

  1. Joke zegt:

    Daar kan ik in komen. Wat jammer! China is inderdaad prachtig maar dat is nu geen troost.
    Ik ben door het oog van de naald gekropen om terug te komen van vakantie. Aangekomen en 1 uur later sloten ze de luchthaven van Frankfurt.
    Troost toegewenst en hou de moed er toch in.

  2. Rulan Kurek zegt:

    Da’s inderdaad echt balen verdikke! Hier kruipt tenslotte zoveel voorbereiding in… Bah!

  3. wesley007 zegt:

    Ai! Dat is echt balen zeg. Kan me voorstellen dat je nu even niet bezig bent met de herkansing. Toch hoop ik dat die herkansing alles goed gaat maken.

Geef een reactie

