de schoonheid van het verval 4

Wie zou hier allemaal in gezeten hebben?? Als dat stoeltje eens kon praten!

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, stilleven, structuren, verval. Bookmark de permalink .

5 reacties op de schoonheid van het verval 4

  1. rosbeiaard zegt:

    Vooral veel muizen hebben er in gezeten!

  2. Dit is echt de woorden van de titel waard. Ja wie hé? Dat is zo mysterisch. Zeer prachtige foto.

  3. fotomart zegt:

    Ik denk dat er de laatste jaren vooral muizen in gezeten hebben.

  4. Jean zegt:

    Het is misschien ook een plaat om op jou eigen manier te styleren?

  5. Nana zegt:

    Roept heel wat verhalen op!

Geef een reactie

