schaars licht

Vandaag zijn we met de fotoclub gaan fotograferen in de verlaten gebouwen van Maria Roepaan in Ottersum.
Dat is een instelling voor mensen met een verstandelijke handicap. De bewoners wonen inmiddels verspreidt in de regio in kleinere eenheden.
De gebouwen zijn verlaten en in verval. Hier en daar ontwaar je in het donker wat resten van de bewoning.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, structuren, verval. Bookmark de permalink .

3 reacties op schaars licht

  1. Jean du Bois zegt:

    Deze sfeer plaat beslaat de werkelijkheid volledig.

  2. kris luckermans zegt:

    Een mystiek beeld van een verhalend pand. Daar hou ik wel van.

  3. Joke zegt:

    Een mystieke foto van een mystieke plaats. Heel knap.

Geef een reactie

