verbinding binnen met buiten

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, kleur, landschap, natuur. Bookmark de permalink .

6 reacties op verbinding binnen met buiten

  1. Joke zegt:

    Zeer mooi, hoe je dit gefikst heb weet ik niet maar ik sta vol bewondering en dat alleen met de kleur groen.

  2. Erwin Acke zegt:

    Akkoord met het commentaar van Joke. In de titel zit miscchien al een stuk van de verklaring hoe deze foto tot stand kwam…

  3. Harry de Rooij zegt:

    Het is een raam in de instelling waar we Urban foto’s hebben gemaakt. De bewoners hebben op het raam “gras” geschilderd en dat vond ik een mooie verbinding met buiten.

  4. caro zegt:

    Ja ik zag gelijk dat het geschilderd was op het raam, maar zag ook gelijk dat jij dit weer knap gezien hebt.

  5. erik O, zegt:

    uitzonderlijk knap gezien!

Geef een reactie

