stilleven

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in experiment, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op stilleven

  1. Joke zegt:

    Dit vind ik top!

  2. Jean du Bois zegt:

    Echt weer zoals hij het alleen doet!!!

    Alleen kijkuit wat mij betreft accentueer lijnen dat die niet doorlopen van de achtergrond tot in het onderwerp. Of wordt ik dan wel heel erg kritisch?

  3. Erwin Acke zegt:

    Heerlijk, zo te kunnen werken op de grens van fotografie en…schilderkunst?

  4. P-TER zegt:

    Top Harry!
    Je weet wanneer je moet stoppen met te bewerken!
    Gr.
    P-TER

  5. fotomart zegt:

    Een mooie bewerking! Kan je ons ook vertellen hoe je te werk bent gegaan?

Geef een reactie

